0 800 50 00 40
Особистий кабінет !

Укр Рус Eng

Запитання та відповіді

Що таке «КлеверБонус»?

«КлеверБонус» — це накопичувальна програма, яка дозволяє постійним покупцям накопичувати і використовувати бали на покупки в мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» та «Космос», кафе «Т-СПРИНТ КАФЕ», магазинах «Блеск и Ведро»

Чому накопичувальна система вигідніша за систему знижок?

На відміну від дисконтної системи, Програма «КлеверБонус» заснована на ваших особистих уподобаннях і пропонує персональні акції та додаткові бали за звичні покупки. Чим більше балів ви накопичуєте, тим менше вам буде потрібно платити за наступні покупки.

На які товари мені нараховуються бали?

Бали нараховуються кожного разу, коли ви здійснюєте покупку, у тому числі й за умови, якщо ви розраховуєтеся за покупку балами.

Згідно п. 4.5. Правил участі у Програмі «КлеверБонус», бали НЕ нараховуються на:
1) тютюнові вироби;
2) товари за оптовими цінами;
3) товари, на які встановлено державні регульовані ціни;
4) товари, які беруть участі в інших акціях.

Як витрачати накопичені бали?

Бали, накопичені на вашому рахунку, можуть бути використані для оплати товарів в мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» і «Космос», мережі кафе «Т-СПРІНТ КАФЕ», магазинах «Блеск и Ведро».

При використанні балів для оплати за покупки, 1 бал дорівнює 0,01 грн.

Щоб витрачати накопичені бали, необхідно пред’явити картку «КлеверБонус» на касі і повідомити касира про своє бажання розрахуватися балами.

Згідно п. 5.2. Правил участі у Програмі «КлеверБонус» бали НЕ можуть бути витрачені на 1) товари за оптовими цінами, 2) товари, на які поширюється дія іншої акції, 3) товари, на які встановлено державні регульовані ціни, 4) алкогольні напої та тютюнові вироби.

Кількість накопичених і витрачених балів вказується на чеку.

Як діє Додаткова картка?

За стандартними параметрами Додаткові картки тільки накопичують бали. Щоб дозволити списання з Додаткової картки, вам потрібно поставити позначку в Особистому кабінеті. Ви також можете зателефонувати на Лінію підтримки за номером 0 800 50 00 40 або звернутися до адміністрації будь-якого супермаркету, і співробітник «ТАВРІЯ В» допоможе вам вирішити це питання.

Як відновити картку «КлеверБонус»?

Якщо ви втратили картку «КлеверБонус», вам необхідно її заблокувати, щоб накопиченими балами ніхто не скористався.

Для цього зателефонуйте на Лінію підтримки за номером 0 800 50 00 40 і назвіть номер картки. Номер картки вказаний на Вкладиші, який ви отримали у Пакеті Учасника. Втрачена картка буде заблокована, а усі накопичені бали — збережені на вашому рахунку.

Нову картку «КлеверБонус» ви можете отримати у найближчому супермаркеті «ТАВРІЯ В».

Я не можу увійти до Особистого кабінету, що робити?

Якщо Ви забули пароль від Особистого кабінету.
Пароль від Особистого кабінету для кожної з карток знаходиться на Інформаційному вкладиші у Пакеті Учасника. Якщо Ви не зберегли Інформаційний вкладиш, Ви можете відновити пароль за допомогою кнопки «Забули пароль?» на сторінці Особистого кабінету. На вказану Вами в анкеті електронну адресу буде відправлено посилання для відновлення паролю.

Якщо Ви не вказали електронну адресу під час реєстрації.
Щоб у повному обсязі скористатись перевагами Особистого кабінету учасника Програми лояльності «КлеверБонус», Вам необхідно вказати свій email у реєстраційній анкеті. Якщо Ви не вказали Ваш email, Ви можете зателефонувати за номером Лінії підтримки 0 800 50 00 40 або заповнити Форму зворотного зв’язку.

У вас залишилися питання? Знайдіть відповіді або зателефонуйте оператору Лінії допомоги за номером 0 800 50 00 40 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).

Коли я зможу скористатися балами?

Скористатися накопиченим на вашій картці балами ви зможете одразу після її активації. Активація вашої картки відбудеться протягом 10 робочих днів після того, як ви заповнили анкету і залишили її у спеціальному промо-боксі. Ви отримаєте SMS і e-mail повідомлення про активацію, і на чеках почнуть відображатися ваші прізвище та ім’я. Бали накопичуються з моменту отримання Пакету Учасника. Як тільки картка буде активована, ви зможете використовувати бали.

Яку максимальну знижку я можу отримати у Програмі «КлеверБонус»?

Картка «КлеверБонус» є накопичувальною і дає право на знижку, пропорційну кількості накопичених балів.

За допомогою картки ви накопичуєте бали і можете використовувати їх для оплати за будь-які покупки в мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» і «Космос», кафе «Т-СПРІНТ КАФЕ», магазинах «Блеск и Ведро».

Кількість балів на вашому сімейному рахунку буде зростати відповідно до кількості ваших покупок.

Ви можете накопичувати набагато більше балів, беручи участь в акціях і користуючись спеціальними пропозиціями від партнерів «КлеверБонус». Усі поточні акції можна переглянути тут.

Скільки балів я отримаю за мою покупку?

За кожну витрачену гривню учасник Програми лояльності отримує на свій рахунок 1 бал. При покупці товарів торгових марок «EUROGROUP», «Семерка», «Українська зірка», «Наш хлеб», «Суббота», «Секретные технологии», «Сказка вкуса», «Didie» — 3 бали за кожну гривню. При покупці товарів категорії «Наш імпорт» ви отримуєте 5 балів за кожну витрачену гривню. Відвідуйте мережу кафе «Т-СПРІНТ КАФЕ» і отримуйте 5 балів за 1 гривню. Беріть участь в акціях і спеціальних пропозиціях партнерів Програми «КлеверБонус», щоб накопичувати ще більше балів на вашому сімейному рахунку.

Як я можу перевірити стан мого сімейного рахунку?

  • Стан вашого рахунку відображатиметься на вашому чеку при кожній покупці з використанням картки «КлеверБонус».
  • Ви у будь-який момент можете дізнатися про стан вашого рахунку за допомогою вашого Особистого кабінету.
  • Запитайте оператора Лінії підтримки за телефоном 0 800 50 00 40 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні в межах України).
  • Ви також можете звернутися до співробітника Інфо-центру в будь-якому торгівельному центрі або до адміністрації будь-якого супермаркету «ТАВРІЯ В».

Що робити, якщо в анкеті з Пакету Учасника дані про власника Додаткової картки не були заповнені, а після відправлення анкети з’явилася потреба у використанні Додаткової картки?

В цьому випадку необхідно звернутися до адміністрації будь-якого супермаркету і заповнити міні-анкету.

Чи можу я зареєструватися у Програмі через Інтернет?

Для того, щоб стати повноправним учасником Програми, вам необхідно заповнити і підписати анкету*. Ви можете зареєструватися в Особистому кабінеті та отримати на e-mail анкету з QR-кодом. Анкету необхідно підписати і звернутися до співробітника Інфоцентру у будь-якому торгівельному центрі або до адміністрації будь-якого супермаркету. Наш співробітник відсканує QR-код вашої анкети, що містить усі введені вами дані, та зареєструє вас в Програмі лояльності.

*згідно закону України «Про захист персональних даних» обробка анкет без підпису заборонена.

На касі виявилося, що моя картка заблокована. Що робити?

Вам необхідно зателефонувати до оператора Лінії підтримки за телефоном 0 800 50 00 40 і залишити заяву на розблокування картки. Можливо, за допомогою вашої картки було зроблено більше, ніж 5 покупок протягом дня, тому картка автоматично заблокувалася з метою попередження можливих махінацій. Усі бали у випадку блокування картки зберігаються.

Що робити, якщо бали за покупку не було нараховано, або я вважаю, що бали було нараховано неправильно?

Зателефонуйте за номером Лінії підтримки 0 800 50 00 40 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні) або зверніться до адміністрації супермаркету для виправлення ситуації. Можливо, у системі сталася помилка: вам перерахують бали за умови наявності чека, на перелік товарів в якому не було нараховано (або були неправильно нараховані) бали.

Який термін дії балів?

Термін дії балів — 1 рік з моменту кожної окремої покупки.

Партнери

Будьте в курсе актуальных новостей, выгодных акций, розыгрышей и подарков от «КлеверБонус»!
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях:

Хотите первыми узнавать самые свежие новости от «КлеверБонус»? Подпишитесь на нашу рассылку!

Подписка оформлена.