0 800 50 00 40
Особистий кабінет !

Укр Рус Eng

Як взяти участь

Оберіть для себе комфортний спосіб реєстрації:

В Інтернеті
в супермаркеті

В Інтернеті

На сайті

У мобільному додатку

Ви можете зареєструватися на сайті www.cleverbonus.ua, ввівши свої дані в реєстраційну форму або завантажити мобільний додаток «ТАВРИЯ В»

Чим більше балів Ви накопичуєте, тим більше балів Ви зможете витратити вже наступного разу на покупки у мережах наших партнерів «ТАВРИЯ В», «Т-СПРИНТ КАФЕ», «БЛЕСК и ВЕДРО», «КОСМОС».

У супермаркеті

Отримайте конверт з картою

Здійсніть покупку у супермаркеті на суму від 50 грн. і отримайте Пакет Участника Програми лояльності з вкладеною у нього бонусною карткою. Якщо ж у Вас є картка, але вона не зареєстрована, зареєструйтеся.

Інфоцентр

Каса

Ви можете зареєструватися у супермаркеті на касі або в інфоцентрі. Обирайте будь-який комфортний для себе спосіб.

Докладніше про Правила участі в Програмі «КлеверБонус»

Редакція від 26.10.2017 згідно пункту 7.2. даних правил

Дані Правила визначають умови участі в Програмі лояльності «КлеверБонус» на території України. Детально ознайомившись з умовами, зареєструвавшись та отримавши Картку, Ви підтверджуєте свою згоду з цими Правилами та зобов’язуєтесь їх виконувати

  • 1. Основні поняття і терміни
  • 1.1. Програма лояльності «КлеверБонус» (Надалі — Програма) — це організований Оператором маркетинговий проект, призначений для отримання бонусів, якими можна скористатися у якості знижки на товар. А також для отримання УПЛ інших персональних переваг.
  • 1.2. Оператор юридична особа, яка володіє винятковими правами з управління і розвитку Програми, а також здійснює адміністрування всіх операцій, що стосуються накопичення та списування Балів у Програмі. Оператором Програми є ТОВ «ТАВРІЯ-В» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 19202597). Місцезнаходження: 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. М’ясоїдівська, 14..
  • 1.3. Партнер Програми — юридична особа або фізична особа-підприємець, яка у відповідності до умов Програми нараховує і списує Бали за покупки товарів та/або оплату послуг.
  • 1.4. Учасник Програми лояльності — (у подальшому - УПЛ) — фізична особа, яка відповідає всім встановленим вимогам, необхідним для участі в Програмі, та погодилася на участь в ній шляхом реєстрації на сайті або реєстрації у супермаркеті згідно ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» от 01.06.2010 №2296-7).
  • 1.5. Пакет учасника конверт, до якого входять інформаційний буклет з накопичувальною карткою. Цей пакет видається Учаснику при дотриманні умов вступу до Програми. (див. п.2.1). Конверт містить у собі індивідуальний ПІН-код для приєднання пластикової картки КлеверБонус до віртуальної (див. п. 1.6) у особистому кабінеті на сайті www.cleverbonus.ua тут.
  • 1.6. Картка — пластикова картка з індивідуальним ПІН-кодом для реєстрації, завдяки якій УПЛ може накопичувати і списувати бали, отримуючи знижку у вигляді балів на товар у торгівельних точках компаній-партнерів.

    Є два види карток:

    - Пластикова — видається у Точках продаж Оператором Програми у разі придбання у точках продажу пакета Учасника за 0,01 грн. і містить у собі дані для ідентифікації Учасника під час здійснення ним покупок у Точках продажу мережі партнерів Програми лояльності.

    - Віртуальна — це картка, яка створюється під час реєстрації УПЛ на сайті або у мобільному додатку «ТАВРИЯ В» (детальніше – див. пункт 2.2: «Способи реєстрації»).

    Бонусні рахунки обох карт можуть бути об’єднані. Для цього потрібно додати до віртуальної у особистому кабінеті УПЛ.

  • 1.7. Бал — умовна розрахункова одиниця, яка зараховується на карту Учасника відповідно до затвердженого коефіцієнту і правил нарахування Балів у рамках Програми. Щодо відповідності балів і гривень, то тут діє наступне правило: 1 бал = 0, 01 грн. Нараховані Бали не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові готівковими коштами.
  • 1.8. Коефіцієнт нарахування балів — це відсоток від кожної гривні, сплачений Учасником за товар з використанням картки КлеверБонус.

    Коефіцієнт може змінюватися в залежності від параметрів Акції, але дорівнює не менш ніж 1% з кожної витраченої Учасником гривні без урахування знижок у різних акціях.

  • 1.9. Рахунок — обліковий запис, здійснений у інформаційній системі Програми, на який записується інформація про нарахування і списування Балів з використанням накопичувальної картки УПЛ КлеверБонус.
  • 1.10. Особистий Кабінет — веб-сторінка, яка надає можливість обслуговувати УПЛ через Інтернет. Щоб потрапити до Особистого кабінету, необхідно ввести свої дані, а саме: е-mail або телефон, а також пароль.
  • 1.11. Торгова точка (ТТ)  — об’єкт, де Оператором і Партнерами Програми здійснюється продаж товару та/або надання послуг з використанням умов Програми і де здійснюється прийом як пластикових, так і електронних карток.

    Перелік Точок продажу може змінюватися. З актуальним переліком ТТ можна познайомитися ТУТ (http://www.cleverbonus.ua/ua/points/where-to-get-the-points/)

  • 2. Приєднання до Програми лояльності КлеверБонус
  • 2.1. Для отримання Пакету Учасника і участі у Програмі необхідно здійснити одноразову покупку у Точці продажу на суму від 50 грн або здійснити покупку у інтернет-супермаркеті tavriav.ua на суму від 300 гривен.

    Обидві суми можуть бути змінені Оператором у порядку, передбаченому у п. 7.2 даних Правил. Під отриманням Пакета Учасника мається на увазі його покупка за 0,01 гривна.

  • 2.2. У разі виконання дій, вказаних у пункті 7.2., клієнт повинен зареєструватися. Це можна зробити декількома способами: в Інтернеті і в супермаркеті.

    СПОСОБИ РЕЄСТРАЦІЇ У СУПЕРМАРКЕТІ:

    а) На касі у будь-якому супермаркеті «ТАВРИЯ В», «КОСМОС» або «БЛЕСК и ВЕДРО».

    б) В Інфоцентрі (на ресепшені).

    СПОСОБИ РЕЄСТРАЦІЇ В ІНТЕРНЕТІ

    а) На сайте www.cleverbonus.ua.

    Для цього потрібно натиснути на онлайн-реєстрацію тут і ввести свої персональні дані, а також пароль (його вигадує сам УПЛ).

    б) У мобільному додатку «ТАВРИЯ В», завантаживши додаток у Google Play і App Store. Завантаження і встановлення мобільного додатку абсолютно БЕЗКОШТОВНЕ!

    Реєстрація on-line не потребує здійснення покупки пакета у ТТ партнерів або здійснення замовлення у інтернет-супермаркеті. Окрім того, віртуальна форма реєстрації дозволяє УПЛ здійснювати розрахунок за покупку, надаючи QR-код на своєму телефоні.

  • 2.3. Повідомлення про успішну активацію картки надходить Учаснику у вигляді SMS чи E-mail-повідомлення (окрім випадків, коли клієнт реєструється на касі).

    Після активації картки на фіскальних чеках почне відображатися прізвище та ім’я Учасника, а в Особистому кабінеті на сайті Учасник може дізнаватися баланс на своєму рахунку, а також знайомитися з інформацією про останні акції, новини та персональні пропозиції.

  • 3. Участь в Програмі
  • 3.1. Учасниками Програми можуть бути лише фізичні особи, які досягли 18 років і постійно проживають на території України.
  • 3.2. На Учасника Програми поширюються всі Правила участі з моменту реєстрації у Програмі.
  • 3.3. Картка Учасника не може бути використана в якості платіжної, кредитної, банківської і не призначена для інших дій, не передбачених Правилами цієї Програми.
  • 3.4. Датою початку участі в Програмі є дата здійснення Учасником першої покупки в мережі Партнерів з використанням Картки.
  • 3.5. Картка є активною протягом всього терміну дії Програми.
  • 3.6. Програма призначена для особистого користування. Бали не можна передавати або продавати третім особам.
  • 3.7. Разом з Карткою Учасник отримує ПИН-код — унікальний захисний номер, який призначений для приєднання пластикової картки КлеверБонус до віртуальної (див. п.1.6) у Особистому кабінеті на сайті www.cleverbonus.ua http://profile.tavriav.ua/register/.
  • 3.8. Про умови Програми можна дізнатися в Точках продажу Оператора, на сайті cleverbonus.ua, а також за телефоном Лінії підтримки 0 800 50 00 40.
  • 3.9. Картка обслуговується тільки у Точках продажу, які беруть участь в Програмі. Їх перелік може змінюватися. Актуальна інформація про Точки продажу, що беруть участь у Програмі, розміщується на сайті Програми лояльності КлеверБонус www.cleverbonus.ua у розділі «Бали» - підрозділі «Де скористатися балами».
  • 3.10. У учасника Програми лояльності може бути тільки ОДНА зареєстрована пластикова карта для її подальшого використання.
  • 3.11. У випадку, коли Клієнт загубив картку КлеверБонус, він може заблокувати її декількома способами:
    а) Зайти до Особистого кабінету і натиснути на опцію «Заблокувати» картку з метою її подальшої заміни (заблокована карта не підлягає розблокуванню, лише заміні). Опція «Заблокувати картку» знаходиться біля зображення номера загубленої картки. Б) Зателефонувати на Лінію підтримки 0 800 50 00 40 і назвати номер загубленої картки. Цей номер вказаний у Пакеті Учасника. Але, УВАГА! У даному випадку потрібно спочатку отримати нову картку КлеверБонус у найближчому супермаркеті «ТАВРИЯ В», зробивши покупку на суму від 50 грн. , і зателефонувати Оператору, одразу ж назвавши новий номер картки. Зв’язатися з Оператором у цьому випадку можна з 9.00 до 18.00 у будні.

    Усі накопичені бали будуть збережені на Вашому рахунку.

  • 3.12. При розрахунку на касі клієнту надається можливість скористуватися послугами «Кругла сума» та «Скарбничка». Послуга «Кругла сума» є обов’язковою для всіх зареєстрованих учасників Програми лояльності КлеверБонус. При цьому сплачується тільки ціла сума покупки, а копійки автоматично списуються з вашого бонусного рахунку. Послуга «Кругла сума» використовується тільки за згодою клієнта. Більш детальну інформацію про діючі послуги можна побачити ТУТ.
  • 3.13. У разі заміни картки Учаснику видається нова Картка (завчасно Учасник повинен здійснити покупку у мережі супермаркетів вартістю від 50 грн.), на Рахунку якої збережений такий самий баланс Балів, який був до того, як УПЛ загубив Картку.

    Оператор не несе відповідальності за усі операції, які проводилися на Рахунку до блокування картки.

    Замінивши картку, Учасник може самостійно додати новий номер картки у Особистому кабінеті з допомогою опції «Додати картку».

  • 3.14. Оператор має право припинити участь в Програмі будь-якого Учасника в наступних випадках:
    — недотримання Учасником Правил даної Програми;
    — надання Учасником недостовірної інформації, яка вводить в оману Оператора;
    — — обґрунтована підозра у зловживанні (махінаціях) Учасником умовами його участі в Програмі.

    В такому випадку всі Бали на Рахунку цієї Картки анулюються.

  • 3.15. Учасник має право припинити свою участь у Програмі у будь-який момент. Для цього необхідно звернутися до Оператора, і участь у Програмі буде припинена Оператором на протязі 7 днів. Усі персональні дані Учасника будуть знищені, а Бали на рахунку анулюються. Грошовий еквівалент накопичених балів не виплачується.
  • 4. Нарахування Балів
  • 4.1. Бали нараховуються під час покупок товарів та замовлення послуг у Точках продажу, що беруть участь у Програмі (у разі замовлення товару в інтернет-супермаркеті www.tavriav.ua бали нараховуються на Картку тільки після реєстрації на сайті www.tavriav.ua).
  • 4.2. Для нарахування Балів необхідно пред’являти Картку на касі під час здійснення покупок або надати QR-код на своєму телефоні з мобільного додатка «ТАВРИЯ В».
  • 4.3. Оператор не несе відповідальності за несвоєчасне пред’явлення Учасником Картки і, як наслідок, не нарахування Балів.
  • 4.4. За кожну сплачену гривню Учасник Програми отримує на свій Рахунок 1 Бал у вигляді цілого числа, якщо тільки інша кількість Балів не передбачена умовами акційних пропозицій.
  • 4.5. Бали не нараховуються під час покупки Учасником наступ алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
  • 4.6. У разі здійснення покупки у Точці продажу бали нараховуються з моменту отримання Пакета Учасника і активації картки КлеверБонус на касі. Якщо ж покупка здійснюється у інтернет-супермаркеті www.tavriav.ua, бали нараховуються не одразу після першої покупки, а тільки після того, як покупець зареєстрував картку на сайті: www.tavriav.ua.

    УПЛ може використовувати Бали з моменту реєстрації Картки у порядку, передбаченому у розділі 5 даних правил.

  • 4.7. Нарахування балів здійснюється, коли покупець розраховується готівкою, а також у разі розрахунку банківськими картками.
  • 4.8. Нарахування і списання бонусів здійснюється у разі надання Учасником Картки КлеверБонус на касах ТП Партнерів Програми або сканування QR-коду віртуальної Картки Учасника КлеверБонус з мобільного додатку «ТАВРИЯ В» (під цим мається на увазі, що Учасник ввів у Особистому кабінеті номер і PIN-код своєї пластикової картки).
  • 4.9. Оператор має право нараховувати додаткові Бали на товари на свій розсуд у рамках акцій і спеціальних пропозицій.
  • 4.10. У випадку повернення раніше купленого товару рішення щодо списання Балів, отриманих Учасником за покупку цього товару, а також повернення балів, використаних на покупку цього товару, залишається цілком на розсуд Оператора.
  • 4.11. В случае отсутствия технической возможности начисления Баллов во время осуществления покупки Баллы начисляются в течение 24-х часов с момента осуществления покупки.
  • 4.12. Картки обслуговуються виключно в Точках продажу Оператора та Партнерів Програми.
  • 4.13. Згідно с Правилами участі у Програмі КлеверБонус Оператор Програми приймає виключно пластикові Картки КлеверБонус та їхні віртуальні аналоги з додатків та їхній віртуальний аналог з додатку «ТАВРИЯ В» і не приймає будь-які інші формати Карток — ні фотографічні зображення Карток на електронних носіях Учасників (мобільних телефонах, планшетах, смартфонах чи інших девайсах), ні жодні інші формати, навіть за умови ідентичності штрих-коду Картки й інших параметрів.
  • 5. Використання балів
  • 5.1. Учасник має право використовувати накопичені Бали для отримання знижки при здійсненні покупок товарів та замовлення послуг у Точках продажу.
  • 5.2. Бали не можуть бути використані для отримання знижки у разі покупки алкогольних напоїв (у тому числі імпортного пива) та тютюнових виробів.
  • 5.3. Під час використання балів для отримання знижки на товар 1 Бал = 0,01 гривень.
  • 5.4. Балами, нарахованими після поточної покупки, Учасник може скористатися вже у наступній покупці.
  • 5.5. Учасник повинен повідомити касиру про своє бажання списати усі бали з Рахунка. У цьому випадку сума чека буде варіюватися в залежності від кількості товарів, на які здійснюється списання.
  • 5.6. Накопичені Бали не можуть бути видані Учаснику у грошовому еквіваленті.
  • 5.7. Термін дії Балів — 1 рік з моменту кожної окремої покупки. Накопичені бали діють протягом одного календарного року і згорять рівно через рік, якщо покупець протягом року, починаючи з першої покупки, не скористався своїми балами, виходячи із сум транзакцій.
  • 6. Персональні дані
  • 6.1. Реєструючись у Програмі, Учасник тим самим погоджується на обробку, накопичування, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення, знищення персональних даних УПЛ в рамках і з метою реалізації Програми відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних».
  • 6.2. Оператор гарантує конфіденційність персональних даних, дотримання прав суб’єктів персональних даних, передбачених ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасник Програми дає згоду на передачу Оператором своїх персональних даних розпорядникам персональних даних і третім особам, яким Оператор делегує своє право на обробку персональних даних з метою реалізації цієї Програми.
  • 6.3. Учасник самостійно вносить зміни у Особистому кабінеті даних у разі їхньої зміни або інформує про зміну даних Оператора.
  • 6.4. Учасник несе відповідальність за своєчасне інформування Оператора про зміну даних у Особистому кабінеті. УПЛ має можливість редагувати свої особисті дані з метою отримувати рекламні пропозиції від Програми лояльності КлеверБонус.
  • 7. Інші умови
  • 7.1. Програма лояльності КлеверБонус є довгостроковою.
  • 7.2. Оператор має право вносити зміни у Правила участі в будь-який момент. Інформація про зміни буде розміщена у точках продажу мережі партнерів і на сайті.
  • 7.3. Оператор має право включати чи виключати з Програми додаткові послуги, поінформуваши про це Учасників будь-якими можливими способами.
  • 7.4. Учасник надає Організатору право повідомляти інформацію про Програму або Партнерів електронною поштою, шляхом SMS/Viber-повідомлення.
  • 7.5. Учасник має право відмовитися від отримання інформації про акції чи новини як дописувач і не отримувати більше e-mail-повідомлень від Програми лояльності КлеверБонус.
  • 7.6. Оператор має право припинити дію Програми в будь-який момент, за місяць до цього попередивши про це Учасника в Точках продажу Оператора і на сайті cleverbonus.ua.
  • 7.7. Оператор не несе відповідальності за якість товарів і послуг, що надаються Партнерами Програми.
  • 7.8. У випадку виникнення суперечливих питань щодо умов участі в Програмі, нарахування Балів Учасник повинен звернутися до Оператора і надати чек, що підтверджує покупку у Точці продаж, яка бере участь в Програмі. Оператор зобов’язується надати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.

Партнери

Будьте в курсе актуальных новостей, выгодных акций, розыгрышей и подарков от «КлеверБонус»!
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях:

Хотите первыми узнавать самые свежие новости от «КлеверБонус»? Подпишитесь на нашу рассылку!

Подписка оформлена.