0 800 50 00 40
Особистий кабінет !

Укр Рус Eng

Як взяти участь

Щоб стати учасником Програми лояльності «КлеверБонус»

Зробіть покупку в мережі «ТАВРИЯ В», «Т-СПРІНТ КАФЕ», «БЛЕСК и ВЕДРО», «Космос», на 50 грн. і БЕЗКОШТОВНО отримайте Пакет учасника*

Здійсніть покупку вартістю від 250 грн. у інтернет-супермаркеті tavriav.ua і БЕЗКОШТОВНО отримайте * Пакет участника

*  Під отриманням Пакету Учасника або обміну мається на увазі його придбання за 0,01 гривні.

Уважно заповніть Анкету з Пакета і опустіть її в промо-бокс у будь-якому супермаркеті «ТАВРИЯ В», «БЛЕСК и ВЕДРО» або «Космос».

Ви також можете зареєструвати картки в Особистому кабінеті.


Зверніть увагу, що:

  • — Анкета обов'язково має бути заповнена на двох різних членів сім'ї. Дані двох учасників в анкеті (ПІБ, мобільний телефон і e-mail) повинні бути відмінними один від одного;
  • — номер телефона та e-mail необхідні для відновлення картки у випадку її втрати;
  • — вказаний в анкеті e-mail дасть вам можливість отримувати спеціальні пропозиції і персональні купони, а також заходити в Особистий кабінет;
  • — якщо ви правильно вказали дату свого народження, ви отримуєте можливість брати участь в акції

Протягом 10 робочих днів вам прийде SMS і e-mail повідомлення про активацію картки і на чеках почнуть відображатися ваші прізвище та ім’я. З цього моменту для вас стануть доступними усі сервіси Програми лояльності «КлеверБонус».

Також ви маєте можливість зареєструвати картки «КлеверБонус» через Особистий кабінет. Для цього вам потрібно зайти в Особистий кабінет на сайті Програми лояльності «КлеверБонус» та натиснути кнопку «Реєстрація». Більш детальну інформацію щодо умов електронної реєстрації ви можете побачити тут.

Увага! При реєстрації карток через Особистий кабінет, вам автоматично буде нараховано 200 додаткових бали за дві зареєстровані картки «КлеверБонус»!

Скористайтесь перевагами програми лояльності «КлеверБонус»!

До Пакету Учасника входять:

Додаткову картку можна оформити на члена вашої сім’ї, щобви могли накопичувати бали на спільний сімейний рахунок. Чим більше балів ви накопичуєте на спільному сімейному рахунку, тим більше ви економите на своїх наступних покупках в мережі «ТАВРИЯ В», «Т-СПРІНТ КАФЕ», «БЛЕСК и ВЕДРО», «Космос», інтернет-супермаркеті www.tavriav.ua

Усі картки «КлеверБонус» можуть як накопичувати, так і використовувати бали. За стандартними параметрами Додаткові картки лише накопичують бали. Щоб дозволити списання з Додаткової картки, вам потрібно поставити позначку в Особистому кабінеті. Ви також можете зателефонувати на Лінію допомоги за номером 0 800 50 00 40 або звернутися до адміністрації будь-якого супермаркету «ТАВРИЯ В», «БЛЕСК и ВЕДРО» або «Космос», і співробітник допоможе вам вирішити це питання.

Докладніше про Правила участі в Програмі «КлеверБонус»

Редакція від 18.04.2016 року

Дані Правила визначають умови участі в Програмі лояльності «КлеверБонус» на території України. Детально ознайомившись з умовами, заповнивши Анкету та отримавши Картку (Картки), Ви підтверджуєте свою згоду з цими Правилами та зобов’язуєтесь їх виконувати.

  • 1. Основні поняття
  • 1.1. Програма лояльності «КлеверБонус» (Далі — Програма)  — це організований Оператором маркетинговий проект, призначений для знижок, а також надання інших переваг для Учасників програми.
  • 1.2. Оператор юридична особа, яка володіє винятковими правами з управління і розвитку Програми, а також здійснює адміністрування всіх операцій, що стосуються накопичення та списування Балів у Програмі. Оператором Програми є ТОВ «ТАВРІЯ-В» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 19202597). Місцезнаходження: 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. М’ясоїдівська, 14.
  • 1.3. Партнер Програми — юридична особа або фізична особа-підприємець, яка у відповідності до умов Програми нараховує і списує Бали за покупки товарів та/або оплату послуг.
  • 1.4. Учасник Програми — фізична особа, яка відповідає всім встановленим вимогам, необхідним для участі в Програмі, та погодилася на участь в ній шляхом заповнення та підписання реєстраційної анкети.
  • 1.5. Пакет Учасника — конверт, до якого входять Правила участі, Анкета, Основна і Додаткова картки та Інформаційний буклет. Видається Учаснику при дотриманні умов вступу до Програми.
  • 1.6. Картка — пластикова картка, яка видається Учаснику Оператором. Існують Основна і Додаткова картки, які видаються одночасно в Пакеті Учасника. Учасник має право користуватися лише однією Основною або однією Додатковою карткою.
  • 1.7. Основна картка — пластикова картка з індивідуальним номером, яка видається Учаснику Оператором Програми для ідентифікації Учасника при покупці товарів у Точках продажу та використовується для накопичення і списування Балів на Спільному Рахунку.
  • 1.8. Додаткова картка — це пластикова картка з індивідуальним номером, яка видається Оператором Учаснику і призначена для оформлення її на будь-якого члена родини Учасника. Використовується для накопичення і списування Балів на Спільному рахунку. Має такі самі права, як і Основна картка, за винятком обмежень, встановлених цими Правилами.
  • 1.9. Анкета — реєстраційна форма, яка видається Оператором в Пакеті Учасника, при заповненні і підписанні якої фізична особа заявляє про свій намір стати Учасником Програми.
  • 1.10. Міні-анкета — Міні-анкета — реєстраційна форма, яка видається Оператором члену родини Учасника для отримання і активації Додаткової картки, при заповненні і підписанні якої фізична особа заявляє про свій намір стати Учасником Програми.
  • 1.11. Інформаційний буклет — вкладиш, що входить до складу Пакету Учасника, який містить штрих-коди з індивідуальними номерами карток і ПІН-кодами авторизованого доступу до Особистого Кабінету на сайті Програми cleverbonus.ua.
  • 1.12. Бал — умовна розрахункова одиниця, яка зараховується на Рахунок Учасника відповідно до затвердженого коефіцієнту і правил нарахування Балів в рамках Програми.
  • 1.13. Коефіцієнт нарахування Балів — відсоток від кожної гривні, оплаченої Учасником за покупки з використанням Картки. Коефіцієнт може змінюватись залежно від параметрів акції, але складає не менш ніж 1% з кожної витраченої Учасником гривні.
  • 1.14. Рахунок, Спільний рахунок — обліковий запис, створений в інформаційній системі Програми, на який записується інформація про транзакції нарахування і списання Балів з використанням Основної та Додаткової карток.
  • 1.15. Особистий Кабінет — веб-сторінка, яка надає можливість обслуговування Учасників Програми через Інтернет.
  • 1.16. Точка продажу — об’єкт, де Оператором і Партнерами Програми здійснюється продаж товару та/або надання послуг з використанням умов Програми. Перелік Точок продажу може змінюватися.
  • 2. Вступ до Програми
  • 2.1. Для отримання Пакета Учасника та участі у Програмі необхідно здійснити одноразову покупку у Точці продажу на суму не меншу ніж 50 гривень або здійснити покупку в інтернет-супермаркеті tavriav.ua на суму від 250 гривень. Обидві суми можуть бути змінені Оператором в порядку, передбаченому п. 7.2 цих Правил. Під отриманням Пакета Учасника розуміється придбання Пакету Учасника за 0,01 гривню.
  • 2.2. У разі здійснення покупки на вказану у п.2.1. вартість, Учаснику видається тільки один Пакет Учасника.
  • 2.3. Картка активується декількома способами:
    • а) Оператором протягом 10 робочих днів з моменту надання йому Анкети, заповненої Учасником і опущеної у промобокс Точки продажу. У такому випадку Оператор повідомляє Учасника про активацію Картки за допомогою SMS та e-mail-повідомлення.
    • б) В онлайн-режимі після реєстрації Учасника на сайті www.cleverbonus.ua. Для цього необхідно натиснути на онлайн-реєстрацію на сайті https://my.cleverbonus.ua/CWA/#register і ввести персональні дані, а також логін і пароль отриманої картки.

    Після активації Картки на фіскальних чеках почне відображатися прізвище та ім’я Учасника.

  • 3. Участь в Програмі
  • 3.1. Учасниками Програми можуть бути лише фізичні особи, які досягли 18 років і постійно проживають на території України.
  • 3.2. На Учасника Програми поширюються всі Правила участі з моменту Підписання Анкети і надання її Оператору.
  • 3.3. Анкета, надана Учасником Оператору, вважається недійсною, якщо:
    — не заповнені всі обов’язкові поля;
    — анкета заповнена нерозбірливо;
    — Учасник не досяг віку 18 років;
    — анкета пошкоджена.
  • 3.4. Картка Учасника не може бути використана в якості платіжної, кредитної, банківської і не призначена для інших дій, не передбачених Правилами цієї Програми.
  • 3.5. Датою початку участі в Програмі є дата здійснення Учасником першої покупки в мережі Партнерів з використанням Картки.
  • 3.6. Картка є активною протягом всього терміну дії Програми.
  • 3.7. Програма призначена для особистого користування. Бали не можна передавати або продавати третім особам.
  • 3.8. Разом з Карткою Учасник отримує ПІН-код — унікальний захисний номер, який присвоюється кожній Картці Учасника. ПІН-код Картки є паролем для реєстрації та першого входу до Особистого Кабінету на сайті cleverbonus.ua. Надалі пароль для входу до Особистого Кабінету може бути змінений Учасником Програми.
  • 3.9. Про умови Програми можна дізнатися в Точках продажу Оператора, на сайті cleverbonus.ua, а також за телефоном Лінії підтримки 0 800 50 00 40.
  • 3.10. Картка обслуговується лише у Точках продажу, що беруть участь в Програмі. Їх перелік може змінюватися. Актуальна інформація про Точки продажу, що беруть участь у Програмі, розміщується на сайті Програми лояльності КлеверБонус cleverbonus.ua у розділі «Бали» - підрозділі «Де скористатися балами».
  • 3.11. Для блокування Картки у випадку її втрати, а також для її розблокування Учаснику необхідно звернутися Оператора Лінії підтримки за телефоном 0 800 50 00 40 або до Адміністрації магазину чи заповнити форму зворотного зв’язку на сайті cleverbonus.ua.
  • 3.12. Картка може бути розблокована або відновлена лише у випадку, коли персональні дані заявника збігаються з даними, наданими в Анкеті Учасника Програми.
  • 3.13. При відновленні Картки Учаснику видається нова Картка, на Рахунку якої зберігається той баланс, який був на картці на момент її блокування. Оператор не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на Рахунку до блокування Картки.
  • 3.14. Оператор має право припинити участь в Програмі будь-якого Учасника в наступних випадках:
    — недотримання Учасником Правил цієї Програми;
    — надання Учасником недостовірної інформації, що вводить в оману Оператора;
    — обґрунтована підозра у зловживанні (махінаціях) Учасником умовами його участі в Програмі.

    В такому випадку всі Бали на Рахунку цієї Картки анулюються.

  • 3.15. Учасник має право припинити свою участь у Програмі в будь-який момент. Для цього йому необхідно роздрукувати форму «Вихід з Програми» з сайту cleverbonus.ua або звернутися для отримання цієї форми до Оператора. Форму необхідно заповнити, поставити підпис і залишити в спеціальному боксі в Точці продажу Оператора, після чого участь у Програмі буде припинено Оператором протягом 7 робочих днів. Всі персональні дані Учасника будуть знищені, а Бали на Рахунку анулюються. Грошовий еквівалент накопичених Балів не виплачується.
  • 4. Нарахування Балів
  • 4.1. Бали нараховуються під час покупок товарів та замовлення послуг у Точках продажу, що беруть участь у Програмі (за умови замовлення товару в інтернет-супермаркеті tavriav.ua бали нараховуються на картку тільки після реєстрації на сайті tavriav.ua).
  • 4.2. Для нарахування Балів необхідно пред’являти Основну або Додаткову Картку на касі під час здійснення покупок. Всі Бали Карток Спільного Рахунку підсумовуються.
  • 4.3. Оператор не несе відповідальності за несвоєчасне пред’явлення Учасником Картки і, як наслідок, не нарахування Балів.
  • 4.4. За кожну оплачену гривню Учасник Програми отримує на свій Рахунок 1 Бал у вигляді цілого числа, якщо тільки інша кількість Балів не передбачена умовами акційних пропозицій.
  • 4.5. Бали не нараховуються при покупці Учасником наступних товарів:
    — тютюнових виробів;
    — товарів за оптовими цінами;
    — товарів, на які встановлено державні регульовані ціни;
    — товарів, які беруть участь в інших акціях.
  • 4.6. Бали нараховуються з моменту отримання Пакету Учасника і активації Картки на касі.

    Якщо ж покупка була здійснена у інтернет-супермаркеті tavriav.ua, бали нараховуються не одразу після першої покупки, а тільки після того, як покупець зареєстрував картку на сайті tavriav.ua. Учасник може використовувати Бали з моменту активації Картки Оператором у порядку, передбаченому в Розділі 5 цих Правил.

  • 4.7. Нарахування Балів відбувається як при готівковому способі оплати, так і при оплаті банківськими картами.
  • 4.8. Нарахування і списання Балів здійснюється за умови надання Учасником картки КлеверБонус на касах ТП Партнерів Програми або сканування QR-коду віртуальної картки Учасника КлеверБонус з мобільних додатків ТАВРИЯ В (мається на увазі, що Учасник ввів у особистому кабінеті мобільного додатку номер та PIN-код своєї пластикової картки, які вказані у конверті Учасника програми лояльності
  • 4.9. Оператор має право нараховувати додаткові Бали на товари на свій розсуд у рамках акцій і спеціальних пропозицій.
  • 4.10. У випадку повернення раніше купленого товару рішення щодо списання Балів, отриманих Учасником за покупку цього товару, а також повернення балів, використаних на покупку цього товару, залишається цілком на розсуд Оператора.
  • 4.11. У випадку відсутності технічної можливості нарахування Балів під час здійснення покупки Бали нараховуються протягом 24-х годин з моменту здійснення покупки.
  • 4.12. У випадку сплати за продукцію безготівковим розрахунком картками Visa/MasterCard нарахування балів здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту покупки.
  • 4.13. Картки обслуговуються виключно в Точках продажу Оператора та Партнерів Програми.
  • 4.14. Згідно с Правилами участі у Програмі КлеверБонус Оператор Програми приймає виключно пластикові картки КлеверБонус та їхні віртуальні аналоги з додатків та їхній віртуальний аналог з додатку ТАВРИЯ В і не приймає будь-які інші формати карток — ні фотографічні зображення карток на електронних носіях Учасників (мобільних телефонах, планшетах, смартфонах чи інших девайсах), ні жодні інші формати, навіть за умови ідентичності штрих-коду картки й інших параметрів.
  • 4.15. Згідно с Правилами участі у Програмі КлеверБонус Оператор Програми в мережах партнерів не приймає картки старого зразка, до яких належать OPTI-картки і картки GOLD.
  • 5. Використання Балів
  • 5.1. Учасник має право використовувати накопичені Бали для отримання знижки при здійсненні покупок товарів та замовлення послуг у Точках продажу.
  • 5.2. Бали не можуть бути використані для отримання знижки у разі:
    — покупки товарів за оптовими цінами;
    — покупки товарів, на які поширюється дія іншої акції;
    — покупки товарів, на які встановлено державні регульовані ціни;
    — покупки алкогольних напоїв (у тому числі імпортного пива) та тютюнових виробів.
  • 5.3. Під час використання балів для отримання знижки на товар 1 Бал дорівнює 0,01 гривень.
  • 5.4. Балами, нарахованими після поточної покупки, Учасник може скористатися вже у наступній покупці.
  • 5.5. Використовувати Бали може як Основна картка, так і Додаткова, з урахуванням обмежень, встановлених п. 5.6. цих Правил.
  • 5.6. За замовчуванням Додаткова картка тільки накопичує Бали. Для використання Балів за допомогою Додаткової картки власнику Основної картки необхідно зробити відповідну позначку в Особистому Кабінеті або зателефонувати на Лінію підтримки за номером 0 800 50 00 40 чи звернутися до Адміністрації магазину.
  • 5.7. Учасник повинен повідомити касира про бажання списати Бали зі Спільного рахунку.
  • 5.8. Накопичені Бали не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Учаснику.
  • 5.9. Термін дії Балів — 1 рік з моменту кожної окремої покупки. Через рік невикористані Бали анулюються.
  • 5.10. Послуга «Кругла сума» автоматично активована для всіх клієнтів Програми лояльності КлеверБонус: за умови пред’явлення на касі картки «КлеверБонус» Ви сплачуєте тільки цілу суму покупки, а копійки автоматично списуються з Вашого бонусного рахунку в баловому еквіваленті (1 бал =0,01 гривень). Відключити послугу Кругла сума можна в Особистому кабінеті або зателефонувавши на номер Лінії підтримки 0-800-50-00-40.
  • 5.11. Зробивши покупку, Ви можете використати максимальну кількість балів. За умови такого виду розрахунку Учасник Програми лояльності сплачує 1,00 гривню, а залишок знімається з його бонусного рахунку.
  • 6. Персональні дані
  • 6.1. Своїм підписом в Анкеті Учасник надає Оператору свою згоду на обробку (збирання, реєстрацію, накопичування, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення, знищення) його персональних даних, які вказані в Анкеті, в рамках і з метою реалізації Програми відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних».
  • 6.2. Термін внесення персональних даних Учасника в інформаційну систему Програми складає 10 робочих днів з моменту передачі заповненої Анкети Оператору/
  • 6.3. Оператор гарантує конфіденційність персональних даних, дотримання прав суб’єктів персональних даних, передбачених ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасник дає згоду на передачу Оператором своїх персональних даних розпорядникам персональних даних і третім особам, яким Оператор делегує своє право на обробку персональних даних з метою реалізації цієї Програми.
  • 6.4. Учасник підтверджує достовірність даних, вказаних в Анкеті, та несе відповідальність за вчасне інформування Оператора про зміну даних.
  • 7. Інші умови
  • 7.1. Програма лояльності «КлеверБонус» є довгостроковою.
  • 7.2. Оператор має право вносити зміни у Правила участі в будь-який момент, попередньо проінформувавши Учасника за 15 календарних днів до того, як цим змінам буде надано чинності. Інформація про зміни буде розміщуватися в Точках продажу Оператора і на сайті cleverbonus.ua.
  • 7.3. Оператор має право включати до Програми додаткові послуги, попередивши про них Учасника будь-якими можливими способами.
  • 7.4. Учасник надає Оператору право повідомляти йому будь-яку інформацію про Програму або Партнерів Програми електронною поштою, телефоном та/або SMS.
  • 7.5. Учасник має право відмовитися від отримання інформації про акції і новини Оператора в рамках Програми, поінформувавши про це Оператора за телефоном Лінії підтримки 0 800 50 00 40 або обравши відповідний розділ в Особистому Кабінеті на сайті cleverbonus.ua.
  • 7.6. Оператор має право припинити дію Програми в будь-який момент, за місяць до цього попередивши про це Учасника в Точках продажу Оператора і на сайті cleverbonus.ua.
  • 7.7. Оператор не несе відповідальності за якість товарів і послуг, що надаються Партнерами Програми.
  • 7.8. У випадку виникнення суперечливих питань щодо умов участі в Програмі, нарахування Балів Учасник повинен звернутися до Оператора і надати чек, що підтверджує покупку у Точці продаж, яка бере участь в Програмі. Оператор зобов’язується надати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.

Партнери

Будьте в курсе актуальных новостей, выгодных акций, розыгрышей и подарков от «КлеверБонус»!
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях:

Хотите первыми узнавать самые свежие новости от «КлеверБонус»? Подпишитесь на нашу рассылку!

Подписка оформлена.