0 800 50 00 40
Особистий кабінет !

Укр Рус Eng

Програми лояльності завойовують світ

24 квітень

Сучасний бізнес у будь-якій галузі постійно прагне впроваджувати інновації. Дійсно грамотний і професійний підхід до бізнесу сьогодні проявляється у прагненні компанії приділити своїм клієнтам ще більше уваги і турботи, віддячити і виділити найвірніших з них, зробити свій продукт або сервіс краще.

Так з’явилися програми лояльності. Згадки про перші програми лояльності відносяться до 1914 року — саме тоді у США одразу декілька магазинів почали видавати найбагатшим клієнтам картки, які надавали можливість робити покупки на більш вигідних умовах. А першою великою компанією, яка оформила фірмові картки для своїх клієнтів, стала «Farrington Manufacturing» у 1928 році.

У 70-е роки одну з найбільш масштабних сучасних програм лояльності створила компанія «American Airlines». У рамках її програми «Aadvantage» клієнти могли за кожний переліт з використанням послуг саме цієї авіакомпанії отримувати певну кількість бонусних «миль». І коли цих «миль» ставало достатньо, клієнт міг обміняти свої накопичені бонуси на повноцінний авіаквиток.

Мандрівники з усього світу із задоволенням брали участь в «Aadvantage», і незабаром вона стала настільки популярною, що безкоштовні заохочувальні «милі» стали пропонувати своїм клієнтам майже усі авіакомпанії світу, найбільші готелі і найвагоміші роздрібні мережі. Сьогодні «милі» можна обміняти на різні послуги і товари: продукти у магазині, прокат машини, підписку на журнали, турпоїздку і т. д.

З того часу розробники програм лояльності зробили крок далеко вперед, створюючи для постійних покупців незвичні, цікаві і вигідні пропозиції. Зростала і кількість компаній, що розвивали свої фірмові способи сказати «дякую» улюбленим покупцям.

У 2013 році у світі відбувся сплеск програм лояльності у сфері роздрібної торгівлі. Перше місце у десятці найкращих програм лояльності у 2013 році зайняла відома американська мережа кав’ярень «Starbucks» з їх програмою лояльності «My Starbucks Rewards». В рамках цієї програми покупці збирають «зірки» за покупки з використанням спеціальної картки «Starbucks». Зібрані «зірки» можна обміняти на напої, наповнювачі до кави, безкоштовний доступ до wi-fi і т.д. Творці програми лояльності «Starbucks» подбали про те, щоб вона була простою у використанні, веселою та цікавою, що з часом зробило її однією з найпопулярніших програм лояльності у світі.

До десятки найкращих потрапила у 2013 році і знаменита американська мережа супермаркетів «Bloomingdales» з їх програмою «Loyallist» — накопичувальною програмою, у рамках якої покупці збирають бали за кожний витрачений долар. «Bloomingdales» подбали про те, щоб покупці мали можливість доступу до своїх карток і балансу балів у будь-який момент, і розробили різні мобільні додатки.

У лідерах 2013 р. опинилась і «Macy’s» — мережа супермаркетів непродовольчих товарів з їх програмою лояльності «Star Rewards». Усі учасники програми отримують ексклюзивні купони електронною поштою, які при їх використанні у магазині надають серйозні знижки. Окрім економії за допомогою купонів, учасники можуть отримувати за свої покупки бали, які можна обміняти на подарункові картки. Завершує перелік переваг цієї програми лояльності той факт, що бали «Star Rewards» не мають «терміну придатності». Їх можна використовувати завжди: скільки би років ви не ігнорували «Macy’s», ви завжди можете повернутися і витратити свої накопичені бонуси.

На разі майже кожен знає, у чому полягає сутність програми лояльності. Наприклад, у США у різних програмах лояльності бере участі кожен третій мешканець, а у Канаді учасниками таких програм є 80 % громадян. Не відстають й українці — згідно опитуванням, у програмах лояльності активно беруть участь 79% українських мешканців.

Однією з найбільш яскравих подій 2014 року стало приєднання до Програми лояльності «КлеверБонус» української мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» і мережі кафе «Т-СПРІНТ КАФЕ». Багатообіцяючий старт програми лояльності в одного з лідерів української роздрібної торгівлі дає усі підстави вважати, що турбота про покупців і увага до них виходять й у нашій країні виходять на новий рівень.

Поделиться:

Партнери

Будьте в курсе актуальных новостей, выгодных акций, розыгрышей и подарков от «КлеверБонус»!
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях:

Хотите первыми узнавать самые свежие новости от «КлеверБонус»? Подпишитесь на нашу рассылку!

Подписка оформлена.