0 800 50 00 40
Особистий кабінет !

Укр Рус Eng

Для нас важлива ваша думка

19 червень



Програма лояльності «КлеверБонус» передбачає не лише надання бонусів для постійних клієнтів, але й нові підходи до обслуговування і взаємодії з покупцями. Одним із найважливіших завдань програми ми вважаємо налагодження повноцінного діалогу з нашими клієнтами для створення найбільш комфортних умов для щоденних покупок.

Передусім, ми обробили велику кількість запитань наших клієнтів і запропонували відповіді на найпоширеніші з них. У розділі Запитання та відповіді ви можете знайти повну інформацію, яка стосується умов вступу до програми, нарахування та списання балів і т.ін.

Якщо ви бажаєте повідомити нас про проблеми, з якими ви зіткнулись у супермаркетах мережі ТАВРІЯ В, КОСМОС, БЛЕСК и ВЕДРО, Т-СПРІНТ КАФЕ, ТАВРИК , а также интернет супермаркеті tavriav.ua поділитись враженнями, висловити побажання або порадити, як нам покращити наш сервіс для вас, ви можете зробити це одним зі зручних для вас способів.

У розділі Контакти на нашому сайті ви можете заповнити форму зворотного звязку, і менеджер Відділу піклування про клієнтів своєчасно допоможе вам у вирішенні вашого питання. Ви також можете відправляти свої зауваження і пропозиції за допомогою відповідної форми в Особистому кабінеті.

Будь ласка, залишайте у повідомленнях ваші контактні дані та вказуйте зручний для вас час, коли ми можемо зателефонувати. Ми врахуємо ваші побажання та відзвітуємо про проведену з вашого питання роботу.

Наші сторінки у соціальних мережах Facebook, Instagram, Google+, Тwitter i канал на YouTube дозволяють не тільки дізнаватись про останні новини від програми «КлеверБонус» та її партнерів, але й отримувати достовірну інформацію з перших вуст. Наш компетентний спеціаліст з роботи з соціальними мережами завжди відповість на ваші запитання і прийме побажання і пропозиції щодо покращення якості обслуговування.

Якщо Ви надаєте перевагу спілкуванню за допомогою електронного листування, ви можете у будь-який момент написати на електронну пошту програми лояльності «КлеверБонус»: info@cleverbonus.ua, і співробітник Відділу піклування про клієнтів надасть вам оперативну відповідь.

Спеціально для обслуговування програми лояльності «КлеверБонус» ми створили Лінію підтримки — професійний call center, оператори якого постійно підвищують свій рівень на спеціалізованих тренінгах і семінарах.

Зателефонувавши за номером 0 800 50 00 40, ви можете поставити будь-які питання щодо програми лояльності, а також вирішити спірні ситуації або висловити свої пропозиції щодо покращення сервісу. Будьте впевнені, жодне ваше питання не залишиться без уваги!

Щоб максимально спростити звязок із Лінією підтримки було добавлено нову можливість звязку: дзвінок в один клік за допомогою Skype.

Ми наполегливо працюємо задля досягнення нашої основної мети — створення найбільш комфортних умов для щоденних покупок і дякуємо покупцям, які вказують нам на недоліки. Ваша довіра, ваші дзвінки і листи допомагають покращити нашу роботу, щоб підняти якість обслуговування у мережі наших партнерів ТАВРІЯ В, КОСМОС, БЛЕСК и ВЕДРО, Т-СПРІНТ КАФЕ, ТАВРИК, а також інтернет-супермаркеті tavriav.ua на найвищий рівень.

Поделиться:

Партнери

Будьте в курсе актуальных новостей, выгодных акций, розыгрышей и подарков от «КлеверБонус»!
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях:

Хотите первыми узнавать самые свежие новости от «КлеверБонус»? Подпишитесь на нашу рассылку!

Подписка оформлена.